شابلون لوله دو تکه

شابلون لوله دو تکه T ابزاری که جهت منتقل نمودن خطوط جای لوله و کلید و پریز به روی سطح سرامیک به کار گرفته می شود.

در صنعت امروز استفاده از ابزار آلات مدرن یکی از عوامل موفقیت در هر پروژه ای است. در یک پروژه عمرانی و به خصوص در مبحث کاشی و سرامیک به دلیل در معرض دید بودن مستقیم استفاده از ابزار آلات کمک موثری به نصاب می کند.

همیشه یکی از مشکلات ایجاد شده در بحث نصب کاشی و سرامیک هماهنگ نبودن سوراخ های برش خورده جای کلید و پریز و لوله روی کاشی با سطح روی دیوار است.

برای همین علت به نصابان محترم توصیه می کنیم که از شابلون لوله دو تکه و صلیب کاشی که ابزاری است که این مشکل را تا حدود زیادی برای شما بر طرف می کند استفاده کنید.

شابلون لوله دو تکه

شابلون لوله دو تکه

شابلون لوله دو تکه محصولی است که نصابان کاشی و سرامیک برای انتقال دقیق جای لوله و کلید و پریز برق که باید بر روی سرامیک برش بخورد استفاده می کنند.

این وسیله از دو قطعه مجزا از هم تشکیل شده است که به وسیله ی پیچ فلکه ای و مهره به یکدیگر متصل شده اشت.

قطعه اول خط کشی است که مماس با لبه ی سرامیک و در ابتدای آن قرار گرفته و مجهز به خطوط حک شده به اندازه ی سانتیمتر و میلیمتر است و برای علامتگذاری به کار می رود.

و قطعه ی دوم که مجهز به اشکال هندسی دایره و مربع و همچنین خطوط محیطی کلید و پریز است که می توان آنها را متقارن با مکان های مشخص شده بر روی دیوار تنظیم نمود.

نحوه استفاده از شابلون لوله

در ابتدا شابلن لوله را در نقطه 0و0 سرامیک بر روی دیوار قرار داده سپس با تنظیم شابلن و سفت نمودن ، آنرا به سطح سرامیک انتقال داده و با ماژیک جای مورد نظر را علامت گذاری می نماییم.

حالا به وسیله فرز و گرد بر خطوط علامتگذاری شده را برش می دهیم.

با استفاده از این ابزار کاربردی در اتمام کار ظاهری بسیار شکیل تر در مقایسه با اجرای سنتی خواهیم داشت.

برای دریافت قیمت و خرید شابلون لوله دو تکه جای لوله کلید و پریز با ما تماس بگیرید.