واشر همتراز کاشی یا حلقه همتراز

واشر همتراز کاشی یا حلقه تراز کننده سرامیک قطعه ای است که مکمل کار با همتراز می باشد و جهت پر کردن فاصله ی میان کلیپس و سرامیک کاربرد دارد.

تنوع در سایز و ابعاد کاشی و سرامیک های موجود در بازار خیلی زیاد شده است. از طرفی استفاده از همتراز کاشی به دلیل سهولت در استفاده و کیفیت کاشی های نصب شده مرسوم شده است.

گاهی اوقات در یک پروژه چند مدل سرامیک و کاشی با ابعاد مختلف و ضخامت های گوناگون به کار می رود.

اکثر پیمانکاران یک مدل همتراز کاشی ( سایز بزرگ ) را برای همه ی این سرامیک ها استفاده می کنند که سهولت در خرید و استفاده را به دنبال دارد.

ولی مشکلی که معمولا به وجود می آید برای کاشی های ضخامت کم قابل استفاده نیست و گوه تا آخر طول خود داخل کلیپس جای می گیرد. برای حل این مشکل از قطعه ای به نام حلقه همتراز کاشی یا واشر همتراز کاشی استفاده می کنند.

واشر همتراز کاشی یا حلقه همتراز چیست ؟

همان گونه که بیان شد حلقه همتراز کننده کاشی یا واشر تراز کننده قطعه ای است به شکل دایره که در وسط آن خطی به ضخامت 4 میلیمتر و طول 3 سانمتیمتر خالی است و از جنس پلاستیک می باشد که جهت پر کردن فاصله ی بین سطح سرامیک و کف گوه همتراز به کار می رود تا بتوان برای سرامیک های ضخامت کم هم از همتراز استفاده نمود.

جنس حلقه همتراز کاشی از مواد پلاستیک نو گرید P.P است که در ضخامت های 1 میل و 2 میل و 3 میل تولید می گردد و به دلیل استفاده از مواد نو قطعه ی با کیفیتی تولید می گردد که تا چندین بار قابلیت استفاده ی مجدد را داراست. واشر تراز کاشی در پک های 50 عددی بسته بندی می گردد.

شرکت صنعتی ویترکس Vitrex تولید کننده حلقه همتراز کننده کاشی و واشر همتراز سرامیک می باشد که این قطعه ی کاربردی یکی از ده ها ابزاری است که جهت نصب سرامیک تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار های نصب کاشی و دریافت قیمت و خرید حلقه همتراز کاشی و واشر همتراز با ما تماس بگیرید.