بغل گیر سرامیک

بغل گیر سرامیک و کاشی یکی از لوازمی است که در صنعت نصب کاشی و سرامیک به کار می رود. این وسیله مانند دستگیره ای است که جابجایی سرامیک و سنگ های اسلب و پرسلان ، ورق های MDF ، پانل های چوبی و … آسان می کند.

دسته بغل گیر کاشی جایگزین مناسبی برای آچار F که در صنعت کابینت سازی و صنایع چوبی برای حمل ورق ها استفاده می شود می باشد.

زیرا دیگر پرتی و شکستگی لبه های ورق و سرامیک با استفاده از دستگیره حمل سرامیک و چوب رخ می داد از بین می رود. زیرا وزن ورق MDF و سرامیک به سطح مقطع بزرگتری وارد شده و تنش کمتری به لبه ها وارد می شود که باعث سالم ماندن قطعات می گردد.

بغل گیر سرامیک و کاشی

بغل گیر سرامیک

بغل گیر سرامیک و کاشی در برند های مختلفی در بازار یافت می شود. بغل گیر کاشی M.U.B و مدریت دو نمونه ی قابل قبول از این محصول است که در بازار به راحتی یافت می شود.

از مزایای استفاده از بغل گیر کاشی می توان به جابجایی راحت و آسان انواع ورق های با ابعاد بزرگ مانند ام دی اف ، کامپوزیت ، نئوپان و سنگ و سرامیک های بزرگ اشاره کرد.

همچنین این وسیله به گونه ای طراحی شده که کمترین فشار بر روی اعضای بدن وارد شود و به راحتترین شکل ممکن انتقال و جابجایی اجسام صورت پذیرد.

روش استفاده از دستگیره بغل گیر حمل به این شکل است که جسم مورد نظر ( کاشی ، چوب و … ) را در بین دو فک این وسیله قرار داده و دستگیره را به سمت بالا حرکت می دهیم.

در این زمان دو فک کناری با جسم مورد نظر درگیر شده و به راحتی می توان جسم را از روی زمین بلند کرد و ساده ترین شکل به مکان دیگری انتقال داد.

بر روی هر کدام از فکی ها لاستیکی از جنس مرغوب تعبیه شده که سبب اصطکاک بیشتر بین جسم و فک ها شده و مانع از سر خوردن و افتادگی جسم در طول مسیر می گردد.