براکت کنج کاشی

براکت کنج کاشی و سرامیک قطعه ای موثر با کارایی بالا جهت استفاده در لبه ی ستون ها و کنج های دیوار برای مواقعی که از همتراز استفاده می کنیم کاربرد دارد.

استفاده از تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته در صنعت ساختمان و به ویژه در بخش کاشی و سرامیک هر روز گسترش می یابد زیرا استفاده از آنها سبب افزایش سرعت و کیفیت اجرایی کار می شود.

یکی از وسایل و ابزار هایی که امروزه خیلی مورد استقبال استاد کاران کاشی و سرامیک کار قرار گرفته است کلیپس و گوه یا همتراز کاشی است.

در مواقعی که قصد داریم در ستون ها و نبش دیوار ها از همتراز استفاده کنیم استفاده از قطعه ای به نام براکت کنج و گوشه الزامی می شود.

زیرا در صورت استفاده نکردن از این قطعه پلاستیکی گوشه ی ستون و دیوار ها به طور نا منظمی و با برجستگی های زیاد شکل می گیرد.

براکت کنج کاشی سرامیک

براکت کنج کاشی چیست ؟

براکت کنج کاشی و سرامیک وسیله ای است که متریال آن از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم تشکیل شده است. این قطعه به شکل نبشی 90 درجه است.

براکت گوشه وظیفه ی همباد و یکسان نمودن کاشی ها را در لبه ی ستون ها و دیوار ها در مواقعی که برای نصب سرامیک از کلیپس و گوه ( همتراز کاشی ) استفاده می کنیم کاربرد دارد.

در صورت استفاده از این محصول ، دیگر نیازی به چسب 123 جهت تثبیت سرامیک و حفظ بند کاشی نیست.

زیرا این قطعه مانند کمربندی محکم به گوشه و تقاطع ستون و دیوار فشار وارد کرده و مانع از جابجایی و حرکت سرامیک ها می گردد.

همچنین با یکسان نمودن بند دو سرامیک مانع از ایجاد برجستگی بین دو کاشی و ایجاد ناخنک در بند ها می گردد.

طرز کار و روش استفاده از براکت کنج کاشی در کجاست ؟

براکت کنج و گوشه کاشی و سرامیک وسیله ای کارآمد و تاثیر گذار برای نصب سرامیک در نبش و تقاطع ستون ها و دیوارهاست.

ابتدا کاشی ها در رج اول را قرار داده پس از تراز نمودن قائم و ثابت کردن آنها ، کلیپس همتراز را در لبه سرامیک قرار می دهیم.

سپس کاشی بعدی را گذاشته و براکت کنج را از داخل کلیپس ها رد می کنیم. حالا گوه ها را بر روی براکت فشار داده و به وسیله انبر همتراز تا جای ممکن سفت می نماییم.

بعد از سفت شدن چسب کاشی می توانیم براکت ها را از سطح جدا نماییم.

یکی از محاسن استفاده از براکت کنج کاشی می توان به عدم لک و کدر شدن سطح سرامیک به علت استفاده از چسب 123 می توان اشاره کرد.

از دیگر مزایای استفاده از براکت گوشه لبه ی سرامیک از بین رفتن ناخونک در ستون ها و بند های بین کاشی هاست.

براکت گوشه سرامیک قطعه ای ساخته شده از مواد نو و با کیفیت است و به همین دلیل تا چندین بار قابلیت استفاده مجدد را دارد.

گروه تولیدی ویترکس Vitrex تولید کننده براکت کنج و گوشه کاشی و سرامیک که قطعه ای کارآمد و با کیفیت است به همکاران محترم و سازندگان گرامی توصیه می کند که با استفاده از این محصول کیفیت نهایی پروژه ی خود را بالا ببرند.

برای خرید و دریافت قیمت براکت کنج و گوشه با ما تماس بگیرید.